Oppdatert kontaktinformasjon

Vennligst pass på at Bogafjell KFUK-KFUM-speidere har oppdatert kontaktinformasjon om speideren din, ved å kontakte leder for enheten.

Husk også å melde fra til oss dersom speideren har allergier, går på medisiner eller det er andre forhold vi bør være klar over.

Kontingent

Medlemskontingent er for tiden på 810 kr i året pr speider. Kontingenten dekker kontingent til forbundet sentralt, regionalt og lokalt hos oss. Faktura sendes ut på e-post i februar. For de som blir medlemmer etter 1. september er det halv kontingent. Før jul selger vi ofte julekort, mer info kommer i nov/des.

I tillegg til kontingent kan det komme ekstra utgifter til  turer. Betaling skjer enten  via SPOND eller  til kontonummer  3250.21.33321 direkte.

Spond

Vi bruker SPOND for å registrere oppmøte og kommunisere med foreldre. Når barnet begynner i speideren vil du få en invitasjonskode fra lederen av gruppa.

Speiderskjerf

Alle speidere får speiderskjerf på speidermøtet der man tas opp som ny speider, eller ved bytte til en annen enhet (aldersgruppe). Dersom man mister speiderskjerfet, kan nytt skjerf kjøpes på speiderbutikken.no.

Speiderskjorte

Det er frivillig for alle om de ønsker å kjøpe speiderskjorte, men vi oppfordrer til det fra vandrer-alder (5. klasse og oppover). Skjorte kan enten kjøpes fra speiderbutikken.no, eller man kan lete på finn.no der man kan finne brukt skjorte til en billig penge.

Bruk av bilder

I noen sammenhenger vil det bli tatt bilder av speiderne, for eksempel under speidermøter eller på turer som også kan være i regi av kretsen. Disse bildene kan bli brukt på nettsider, Facebook eller i materiell fra Norges KFUK-KFUM-speidere (for eksempel kalenderen). Dersom noen IKKE ønsker at bilder av speideren skal brukes i slike sammenhenger, vennligst ta kontakt med oss for å reservere deg.